شهراد گستر
خانه / المان نوری / فروشگاه تخصصی المان نوری

فروشگاه تخصصی المان نوری

مرکز تخصصی شهراد گستر، فروشگاه انواع المان نوری در طرح ها و رنگ های مختلف است. مرکز شهراد گستر مجموعه ای از کارشناسان و متخصصان است که شما را از مرحله سفارش و طراحی اولیه المان نوری مد نظرتان تا مرحله ی اجرا و نصب المان نوری شما با مناسب ترین قیمت و ضمانت کیفیت همراه شماست. برای آشنایی با انواع المان نوری مرکز شهراد گستر و کاربرد آن ها و همچنین اطلاع از نحوه سفارش و تهیه المان نوری مدنظر خود با مقاله زیر همراه باشید.

فروشگاه المان نوری

معرفی انواع المان نوری

انواع المان های نوری از نظر نوع محل نصب به چهار دسته ی کلی تقسیم میشوند: المان های نوری عرضی خیابانی، المان های نوری تراکم بالا، المان های نوری پایه چراغی و المان های نوری میدانی. المان های میدانی همانگونه که از اسم آنها پیداست در میدان ها نصب میشود. المان های نوری در میدان های ورودی شهر یا در فلکه ها و میادین فرعی شهر و محله ها نصب میشوند. المان های نوری میدانی که در ورودی شهر ها نصب شده اند ممکن ست برای بیان فرهنگ مردم شهر، معرفی شغل خاص مردم شهر یا معرفی شخصیت های ویژه ی آن شهر استفاده میشوند. المان های نوری میدانی همچنین باعث معرفی آثار تاریخی شهر یا ایجاد جایگاه نام میدان مورد نظر در افکار عمومی میشوند. المان های نوری میدانی با ابعاد بزرگ در وسط میدان و با ابعاد کوچک در قسمت جلوی میدان باعث ایجاد جلوه ی بصری زیبایی میشود.

المان های عرضی خیابانی همانگونه که اسم آنها نشان میدهد، در عرض خیابان ها نصب میشوند المان های عرضی خیابانی، در خیابان های اصلی شهر یا در ورودی خیابان ها نصب میشوند. این المان ها علاوه بر زیبا کردن خیابان های شهر با نورپردازی، به افزایش نور در خیابان ها و جلوگیری از خطر تصادفات جاده ای کمک میکنند. المان های عرضی خیابانی به ضورت متراکم و یا فاصله ی ۵۰ متر از هم در بالای خیابان های شهر نصب میشوند.

فروشگاه المان نوری

فروشگاه تخصصی المان نوری

المان های پایه چراغی به شکل دو بعدی در کنار خیابان ها و جاده ها نصب میشوند. المان های پایه چراغی نیز به صورت متراکم طراحی و ساخته میشوند. این نوع المان نوری پایه چراغی زمانی به چشم می آیند که به صورت تعداد زیاد در یک مسیر نصب شوند و جلوه ای زیبا به خیابان ها و جاده ها بدهند. نصب المان های نوری علاوه بر زیباسازی محیط و ایجاد جلوه های بصر در شهر باعث احساس امنیت و آرامش عابران در فضا میشود. همچنین به خوانایی بهتر فضای اطراف المان کمک میکند. المان های نوری تراکم بالا با اشکال نوری سه بعدی و دو بعدی طراحی و اجرا میشوند. این نوع المان نوری از به هم متصل شدن منابع نوری بسیار ریز و ظریف تشکیل شده است که در پیاده روهای سنگفرش شده، مجالش جشن و مکان های لوکس نصب میشود. معروف ترین المان نوری تراکم بالا ، المان های نوری کره ای یا توپی هستند که باعث جلوه ای زیبا در فضا میشود. یکی از مهم ترین نکاتی که در طراحی و اجرای انواع المان های نوری در نظر گرفته شود، ایمنی کامل المان است. المان نوری نباید به محیط اطراف خصوصا عابران سواره و پیاه آسیبی برساند. بنابراین در هنگام طراحی و نصب المان های نوری تیم سازنده باید دقت داشته باشد که تمام تجهیزات تشکیل دهنده ی المان نوری باید دارای حفاظ بوده و ایمن باشند. از جمله تمام چراغ ها، کابل ها و سیم های المان نوری. اولین المان های نوری در کشور فرانسه برای جلوه ی بیشتر برج ایفل در ساختار این برج مورد استفاده قرار گرفت. پس از آن سایر کشور ها نیز از المان نوری استفاده کردند.

مرکز شهراد گستر، فروشگاه تخصصی انواع المان نوری میباشد. با ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس بهارلویی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09137860870
اینستاگرام: shahradgostar

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش اینترنتی المان نوری

مرکز فروش اینترنتی المان نوری

امروزه المان نوری با طرح‌ها و انواع مختلفی عرضه می‌شود، مرکز فروش اینترنتی پیش رو …