شهراد گستر
خانه / المان شهری / سفارش المان نوری به صورت آنلاین

سفارش المان نوری به صورت آنلاین

سفارش المان نوری به صورت آنلاین از مرکز شهراد گستر، مرکز طراحی و تولید انواع المان نوری و المان شهری سفارشی امکان پذیر است. مرکز شهراد گستر انواع المان نوری مورد نظر مشتری را با ضمانت قیمت و کیفیت عرضه میکند. برای آشنایی با انواع المان نوری و کاربرد آنها و همچنین آشنایی با نحوه ی سفارش انواع المان نوری و المان شهری از مرکز تخصصی شهراد گستر با مقاله ی زیر همراه باشید.

سفارش المان نوری

سفارش المان نوری

المان های نوری، از نظر مدت زمان نصب و استفاده به دو  دسته ی المان های نوری موقتی و المان های نوری دائمی تقسیم میشوند. المان های نوری موقتی برای جشن های موقتی، مراسم های افتتاحیه و اختتامیه، نمایشگاه های موقتی و مناسبت های مختلف استفاده میشوند. المان های نوری دائمی معمولا همان المان های شهری هستند که در مکان های عمومی شهر مورد استفاده قرار میگیرند. المان های نوری از نظر محل نصب نیز به چهار قسمت کلی تشکیل میشوند. المان های نوری میدانی یکی از انواع المان های نوری هستند که همان طور که از نامشان پیداست، در میدان های شهر نصب میشوند. المان های نوری میدانی در میدان های اصلی و فرعی شهر نصب میشوند. این نوع المان ها، در مرکز میدان با ابعاد یزرگ و در جلوی میدان ها با ابعاد کوچکتری نصب میشوند. المان های نوری میدانی به معرفی فرهنگ و شغل مخصوص مردم شهر یا شخصیت های برجسته یا بناهای تاریخی شهر کمک میکنند.

برای سفارش المان نوری با طرح و اندازه مورد نظرتان با مدیر فروش مرکز شهراد گستر در ارتباط باشید.

المان های نوری پایه چراغی نوعی دیگر از المان های نوری هستند که در قسمت گوشه ی خیابان ها در پایه ی چراغ های گوشه خیابان ها نصب میشوند. المان های پایه چراغی به صورت دو بعدی طراحی و نصب میشوند. این نوع المان های نوری زمانی از نظر زیبایی به چشم می آیند که به تعداد زیاد و با فاصله های کم از یکدیگر، در طول خیابان ها نصب میشوند. المان نوری تراکم بالا یکی از زیباترین انواع المان های نوری میباشد که از چراغ های کوچک متراکم و به هم چسبیده تشکیل شده است. معروف ترین نوع المان های نوری تراکم بالا المان های نوری توپی یا کروی هستند، که نصب آن ها در هر مکانی باعث زیبایی بیشتر فضا میشود.

سفارش المان نوری

قیمت المان نوری

قیمت المان نوری سفارشی بستگی به محل نصب المان نوری، اندازه و ابعاد المان نوری، مقدار پیچیدگی طرح المان و نوع تجهیزات به کار رفته در المان نوری دارد. المان های نوری اولیه از چراغ های کوچک رشته ای تشکیل میشدند. اما امروزه با رشد تکنولوژی و دانش الکترونیک در ساخت المان های نوری از انواع ال ای دی ها و پروژکتور ها با اشکال و اندازه های مختلف استفاده شد. به کار بردن ال ای دی ها و پروژکتور ها در تولید المان های نوری باعث ایجاد ظرافت و زیبایی بیشتر در نورپردازی المان ها شد. استفاده از انواع ال ای دی ها در المان نوری مزایایی نیز داشت. یکی از این مزیت ها، این است که ال ای دی ها نسبت به منابع نوری دیگر دارای رادمان بالای انرژی میباشند. همچنین ال ای دی ها گرمای کمتری نسبت به منابع نوری دیگر ایجاد میکند. ال ای دی ها طول عمر بیشتری در مقایسه با سایر منابع نوری دارند. اولین المان های نوری در کشور فرانسه در برج ایفل استفاده شد. المان های نوری بعد از آن، در سایر کشور های دنیا با اهداف مختلف در شهر های مختلف به کار برده شدند.

برای اطلاع از قیمت المان نوری دلخواه خود و هر گونه سوال دیگر با مدیریت فروش مرکز شهراد گستر در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس بهارلویی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09137860870
اینستاگرام: shahradgostar

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش اینترنتی المان نوری

مرکز فروش اینترنتی المان نوری

امروزه المان نوری با طرح‌ها و انواع مختلفی عرضه می‌شود، مرکز فروش اینترنتی پیش رو …