شهراد گستر
خانه / المان نوری / فروشگاه انواع المان نوری

فروشگاه انواع المان نوری

شرکت شهراد گستر، تولید کننده و فروشگاه انواع المان نوری فلزی و تزئینی با تخفیف ویژه و ضمانت کیفیت و قیمت مناسب است. برای اطلاع از نحوه ی سفارش و دریافت لیست قیمت با مقاله زیر همراه باشید.

فروشگاه المان نوری

فروش ویژه المان نوری

المان های نوری به سازه های نورانی گفته میشود که به منظور زیباسازی و افزایش نور در فضاهای شهری و جشن ها و تالار های خصوصی استفاده میشوند. المان های نوری از دانش الکترونیک و هنر معماری ساخته شده اند. در مرکز شهراد گستر، فروش ویژه المان های نوری به همراه مشاوره رایگان کارشناسان مجموعه صورت میگیرد. المان های نوری از نظر نوع محل نصب به چهار دسته المان های نوری عرضی خیابانی، المان های نوری پایه چراغی، المان های نوری تراکم بالا و المان های نوری میدانی تقسیم میشوند.

برای سفارش المان نوری با مدیریت فروش مرکز شهراد گستر در تماس باشید. المان های نوری در ابتدا باید به صورت کاملا استاندارد و ایمن طراحی و ساخته شوند. در ساختار المان های نوری، تمام سیم ها، کابل ها و چراغ ها باید دارای حفاظ ایمنی باشند. 

فروشگاه المان نوری

قیمت خرید المان نوری

المان های نوری عرضی خیابانی در بالای خیابان های اصلی شهر و در ورودی دیگر خیابان ها نصب میشوند. این نوع المان نوری برای جشن ها و مناسبت های مختلف در خیابان ها نصب میشوند. قیمت خرید المان های نوری بستگی به طرح و شکل المان، اندازه و ابعاد المان نوری، جنس المان نوری و نوع تجهیزات به کار رفته در المان نوری دارد. المان نوری که در محیط باز نصب میشود باید در برابر تغییرات جوی مقاوم تر باشند.

المان های نوری عرضی خیابانی علاوه بر این که باعث زیباتر شدن شهر میشوند، به افزایش نور و افزایش احساس امنیت و آرامش عابران نیر میشوند. المان های نوری همچنین باعث کاهش خطر تصادف های جاده ای میشوند.

فروشگاه المان نوری

مرکز خرید المان نوری

نوعی دیگر از المان های نوری که میخواهیم به معرفی آن ها بپردازیم، المان های نوری پایه چراغی هستند. المان های نوری پایه چراغی همان گونه که از نام آن ها مشخص است، در قسمت پایه چراغ های حاشیه خیابان نصب میشوند. المان های نوری پایه چراغی به صورت دو بعدی طراحی و ساخته میشوند. زیبایی المان های پایه چراغی زمانی به چشم می آید که به تعداد بالا در حاشیه خیابان ها نصب شده باشند.

فروشگاه تخصصی شهراد گستر، مرکز خرید المان نوری به همراه تیم حرفه ای در رشته ی الکترونیک و معماری، آماده ی پذیرش سفارش المان نوری مورد نظر شما به همراه مشاوره رایگان است. 

فروشگاه المان نوری

خرید اینترنتی المان نوری فلزی

المان نوری فلزی یکی از انواع المان های نوری با جنس بسیار مقاوم است. المان های نوری در ابتدا از لامپ های رشته ای کوچک ساخته شده بودند. المان های نوری با پیشرفت تکنولوژی و دانش الکترونیک از انواع ال ای دی ها و پروژکتور ها ساخته شدند. استفاده از ال ای دی ها برای تولید المان های نوری باعث صرفه جویی در مصرف انرژی شد.

برای خرید المان نوری فلزی از مرکز شهراد گستر با مرکز فروش در تماس باشید.

ال ای دی هایی که در ساختن المان های نوری در مرکز شهراد گستر از آنها استفاده میشود، دارای مزیت هایی چون راندمان انرژی بالا، تولید گرمای کمتر و طول عمر بیشتر هستند. المان های نوری بر اساس مدت زمان استفاده به دو دسته ی المان نوری موقتی و المان های نوری دائمی دسته بندی میشوند. المان نوری در ابتدا در کشور فرانسه در ساختمان برج معروف ایفل به کار برده شد. پس از آن سایر کشور های جهان نیز از المان های نوری استقبال کردند و از آن ها در شهر های مختلف خود استفاده نمودند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس بهارلویی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09137860870
اینستاگرام: shahradgostar

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش اینترنتی المان نوری

مرکز فروش اینترنتی المان نوری

امروزه المان نوری با طرح‌ها و انواع مختلفی عرضه می‌شود، مرکز فروش اینترنتی پیش رو …